پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 582
نویسنده : Alireza

امروزه تبلیغات در وب سایت ها امری بسیار مهم است. شما با بنر های خود در وب سایت ها می توانید محصولات خود را معرفی و به فروش بگذارید.ساخت این بنر های تبلیغاتی بسیار مهم است زیرا هر چقدر بنر شما زیبا و جذاب باشد، کاربر بیشتری را به خود جذب خواهد کرد.

نرم افزار Banner Zest Pro از جمله نرم افزار هایی است که به کمک آن می توانید بنر های تبلیغاتی به صورتّFlash و HTML5 بسازید.کار با این نرم افزار بسیار ساده و نیازی به مهارت در ساخت فلش نمی باشد.این نرم افزار با افکت های خود رنگ و لعابی خاص بهعکس های شما داده و آنها را به صورت انیمیشن در خواهد آورد.        

مشخصات
حجم فایل: 21 مگابایت

لینک های دانلود

دانلود - 21 مگابایت

رمز فایل: www.p30download.com

..          

:: موضوعات مرتبط: گرافیک , نمایشگر و ویرایشگر عکس , فلش و ابزار های آن , بخش مکینتاش , ,



بازدید : 522
نویسنده : Alireza

این پست از سایت فوردانلودز ، قصد داریم شما کاربران مکینتاش را با بازی جدید Zombie Area آشنا سازیم. این بازی در جدول ۱۰ بازی پر فروش مک اپ استور قرار دارد ! در این بازی ، در نقش یک مرد تنها هستید که با انبوهی از زامبی ها به مبارزه می پردازد. آن ها با خزیدن ، دویدن و پریدن به سمت شما هجوم می آورند ! چه مدت زمان فرصت دارید تا با نابود سازی آنان نجات پیدا کنید؟ هشدار ! بازی Zombie Area بسیار اعتیاد آور است ! پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

 

 

حجم : 28 مگابایت

رمز عبور: www.4downloads.ir

لینک دانلود


:: موضوعات مرتبط: بخش مکینتاش , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد